ELVA TÜDRUK SOFIA MATVEJEV TEENIB TASKURAHA SUUNAMUDIJANA
Tänaseks on ilmselt vähestele võõras sõna influencer ehk suunamudija. Just suunamudimisega tegeleb Elva neiu Sofia Matvejev, kellel on platvormil Instagram üle 12 000 jälgija ning koostöö tuntud firmadega on peaaegu iganädalane.
Sofia on Elvas elanud terve oma elu ning Instagramis hakkas ta eriti aktiivseks pool aastat tagasi, mil otsustas lisaks igapäevaste piltide jagamisele hakata tegema ka koostööd erinevate firmadega. „Mulle meeldib pildistamas käia ja jagada seda Instagramis. Avastasin Promoty, tänu millele hakkasin koostööpostitusi tegema,“ jutustab neiu, kuidas sai sotsiaalmeediamaailmas jala ukse vahele.
Mõnikord kulutab neiu mitu tundi päevas sotsiaalmeediasse sisu loomisele: „Kui on plaanis teha natuke suurem pildistamine linnas kuskil, siis läheb aega enda sättimise peale, riietuse kokku panemise ja kohtade välja mõtlemise peale.“
Sisu loomise juures on Sofia arvates tähtis, et oleksid kindel endas ja enda sisus, mida postitad. Lisaks on tähtis, et piltidel oleks hea kvaliteet ning piltide töötlemine annab piltidele palju juurde. Sisu loomise jaoks kasutab ta enda telefoni: „Sellel on enam-vähem hea kaamera ning rakendused töötlemiseks.“
Koostööprojekte saab neiu läbi Eesti suurima influencer-turunduse platvormi Promoty. Lisaks on talle kirjutatud Instagrami ning eraldi meilile. „Kuna mulle väga meeldib pildistamine, siis koostööprojektides saan ise kasutada piltidel tooteid, mida siis jagan teistega. Läbi koostöö saab teenida raha, saab kogemusi toodetega ja võib ka leida oma lemmikuid tooteid.“
Koostööd on neiu teinud firmadega nagu Alma, Pringles, Vitamin Well, Valio Eesti, Belief Energy Water ning lisaks erinevad kosmeetika- ja tarbekaupade pakkujad. „Mul endal ühtegi kindlat lemmikut ei ole, aga toidu- ja iluteemaline koostöö huvitab mind kõige rohkem,“ arvab neiu.
Lisaks Instagramile kasutab suunamudija viimasel ajal palju kõneainet tekitanud rakendust TikToki, mida ta peab rohkem meelelahutuseks.